Esrayd valla biz de 20 gunlukken bibsle basladik onu tuttu ilk ama devamli sistigi icin ilk basta cene kası da zayif oldugundan ikinciyi 4 hafta sonra aldik, ucuncuyu 2 hafta sonra. Sonra dedik bu boyle olmicak avent ultra air aldik onu da neyse ki tuttu kizim cok memnunum. Aventi denersen daha rahat edersin yani insallah tutar canim