Kızlar bugün post açmıştım sabah dünden beri oğlumun ateşi 39 dereceyi buldu diye. Doktora gittik bi kaç saat önce kan aldılar ve virüs var dediler. Çişi temiz çıktı. Hemen covid sandılar ben tabi biliyordum olmadığını. Test yaptılar yavruma🥺Negatif çıktı, daha iyi bir doktorla yönlerndirdiler yarın oraya gidip virüsün ne olduğunu öğrenize hafif enfeksiyon gibi bişeymiş. Böyle birşey varmı aranızda yaşayan? Lütfen dualarınıza ihtiyacım var kızlar rica ediyorum.🙏🏻