6 Ay 13 günlük 1 haftaya yakindir tadı yok çok.mutsuz herseye ağlıyor emmiyor yemiyor ağzını kapatıyor halsiz çok üzülüyorum dün saatlerce agladim yetemiyorum beceremiyorum diye bi teselli ne olur … 3 aydan sonra zaten meme reddi başladı bu aya kadar Hep yatarak emzirdim herşey düzeldi derken bu 1 haftadır çok kötü dün doktora götürdüm bi yerinde bişey yok gayet iyi annesi dedi dişleri kabarmış dedi jel verdi . Ama bu diş degildir bu kadarmi olur hiç emmiyor uyuyunca emziiriyorum uyanikken memeyi görünce çığlık çığlığa ağlıyor… yoruldum çok yoruldum….