Lidya-t bizde aynı durumu yaşadık kızamık aşısı kampanyalı demişlerdi o zaman neyse 12. Ayda kızamık aşısı yapıldı. 12. Aydada şu çiçeği aşısı yok dediler. Valla aradım 184u söyledim. Onlarda aile hekimi ile gorusmusler yapılacak en kısa zamanda diye beni aradılar. Bakalım bekliyorum.