Merhabalar oğlum 23 haziran doğumlu 8 ay 16 günlük 3 gündür yanından asla ayrılmamı istemiyor yemek yerken kaşığı ısırıyor sürekli meme emmek istiyor ve odadan çıktışım anda gell gell hadi diye ağlıyor bu durumu yaşayan bu aylarda bu şekilde davranışlarında birden değişiklik olan varmı lütfen yardımcı olun lavobaya bile gidemez oldum 3 gün önce böyle değildi kendi kendine oynar kendi halinde oyalanırdı napacağımı şaşırmış durumdayım 😥