SultanAnne bildiğim kadarıyla bu eski ambalajlı olanların içeriği yenilere göre daha iyiymiş, yenilelerin içeriği değişmiş sanırım. Ben de bu mamayı kullandım, yeni ambalajlı olanlar köpürüyordu sonra sizin gibi sipariş ettim eski ambalaj geldi ama hiç köpürme olmadı