Yasemin84 kızım 5. Ay kontrollünde 600 gram almış. Doktor az ya da iyi birşey demedi. 7300gram olmuş. Bol bol kendi kendine konuşuyor. Hatta aramızda bir dil geliştirdik diyebilirim. Gülücükler saçıyor. 2 kere yüzüstüne döndü bi daha dönmedi. ( yüzüstü durmayı sevmediği için)
Doktorumuz 6. Ayda ek gıdaya geçelim dedi.