Merhabalar arkadaşlar bebeğim doğduğunda Prima pure bez kullanmaya başlamıştım çocuğumun pisigi oldu sudocream ve bepantol daha kötü yaptı sleepy ye geçtim emmiyor sanki hoşuma gitmedi Prima yanında çok iyi kalıyor. Onerebileceginiz yeni bez markası var mı? A101 ün bezini kullanan var mı?