Doruks_mom aynen anlattığın gibi bizde koliktik, cok çektik, alt dişleri bizimde kabarmadı bu arada. Ateşe baktım ateş yok. Sonra birden patladı dişleri o ağlama krizi sonrası. Siz öyle ağladığı zaman ağrı kesici fitil yapın bi yarım saate geçiyor ağrısı, bence dişte olabilir, zamanı gelmiş