Bebeğim 8 aylık sadece mama ile besleniyor. Geçen ay doktorumuz günde 500ml içsin yeter dedi. Günde 4 defa mama veriyorum. 4 ölcek yapiyorum mamayi bazen 5 olcek yapiyirum ama fazla yaptığımda genelde icmiyor. 2 öğün de ek gıda yiyor. Biri kahvaltı biri de çorba yemek vs.. bir de her gün olmasa da meyve püresi yiyor ara öğün olarak.