Hanımlar Marathon kırmızı rengini kullanıyorum 3.5 yıl oldu kullanalı.. ilk zamanlar çekim gücü süperdi halıları kaldırıyordu ama ilk 5-6 ay sonra düştü şuan ise çok kötü çekiyor arada O içindeki süngeri çıkarıp temizliyorum ama yine de ilk zamanki gibi değil önerisi olan aynı sıkıntıyı yaşayıp çözüm bulan var mı