


Bebeğim 1 ay 14 günlük
doğdugunda kardeşim baktı 2 hafta kadar meğerse uyuz olmuş ama söylemedi bize uyuzum diye neyse sonra bebeğimin vucuduna bunlar çıkmaya başladı bir çok doktora götürdüm kimisi uyuz kimisi alerji dedi ama Alerji testi yapmadılar
ben doktorun demesi üzerine süt ve süt ürünleri domates salatalık acı abur cubur kızartma et balık tavuk dışarıdan yiyecek içecek hepsini kestim alerji oluşumunu oluşturabilecek herşeyi ama geçmedi yaralar alerji olsa geçer diyorum ama bazen yaralar belirgin bazen azalmış oluyor
uyuz a gelirsem daha önce ben oldum bir senede geçti ilaç kullandım 2 hafta her gün bebeğime ama doktor artık bırak losyon sürmeyi kükürtlü sabunla yıka ve yediklerine dikkat et dedi besin alerjisi bu şekilde mi oluyor
anlamadım uyuz mu alerji mi beynim durdu 😰😰