Aybars2020 Deneyimsizanne benimde tavsiyeye ihtiyacım var. Ben baby plus elektrikli aldim ama sorun bende mi acaba saatlerimi aliyor. 40 dk olmuş 60 cc anca oldu. Iskence gibi. Sizler kac dk da sagiyorsunuz
Deneyimsizanne Aybars2020 40 dkk çok uzun, 10 dkk sağıyorum ben, hem lansinoh tekliyle hem de mamajoo çiftliyle. Ona zaman mı yeter😬 10 dkk sağ 10 dkk sol sağıp bırakıyorum. Memenizi tahriş edersiniz uzun tutarsanız süreyi😬
Annebaba Deneyimsizanne yalnız zamanla ilk günkü verimliliğini kaybediyor göğsüme masaj yapıyorum daha iyi çekmesi için
Aybars2020 Annebaba kac dk da sagim yapıyorsunuz acaba. Ben baby plus kullanıyorum da hiç memnun değilim:(
Aybars2020 Deneyimsizanne belkide benim sutum az onu ayırt edemiyorum iste sorun makinada mi sutumdemi😑
Fehime127 Deneyimsizanne ben ay kullanmıştım çok kullanışlı ama sütüm bittiği için bir kenarda oylece bekliyo
Deneyimsizanne BARKINATLAS Bendede var sarjlıdanda bunun tutmadan sağması ve süt de toplaması çok cazip geldi🤔
Srhtzlyh Deneyimsizanne ben hep yakinimda tutuyorum bazen bebegi ayagimda sallarken takiyorum göğsüme o uykuya dalana kadar sağıyor bende kalkip başka işlere bakiyorum
Deneyimsizanne Aybars2020 Az olsa 40 dkk degil 140 dkk sagsanizda bittiginde tek damla gelmez. Benim mesela 10 dkk sonunda damlama tamamen bitiyor. Sizin makina zamana yayiyor demekki sagmayi. Performansli bir urun degil anladigim kadariyla 🤔
Aselinnannesii Deneyimsizanne ben kullanıyorum bebegim 6 aylık cok memnunum valla. Ozellikle de gece göğsüm cok doluyor die birini emzirirken diğerine takıyorum 10 15 dakikalk sure içinde 50 60 cc falan çıkıyor hic acısı yok takip isimi bile görebiliyorum evin içinde
DoganurcaN Bende çok sevdim güzel sağıyo, ama dediğiniz gibi çocuğum emerken diğer memem akmıyo benim nedenki sütüm mü az yoksa
Deneyimsizanne DoganurcaN Cok emdiginde benimde damlamiyo diger memeden. Ama yemek yedim mesela sonrasinda oglumu emzirecegim gogsumu acar acmaz damlamaya basliyor. 🤔
Aybars2020 Deneyimsizanne valla haklısınız sut yoksa hiç gelmemesi lazım ama bir sagiyor bir duruyor ondan ona geçip duruyorum. Demek makinada is yok