psikolog-anne Sebnemn dolapta bekletmeyin oda sıcaklığında bir günde olgunlaşıyor. Ben bir kaç tane alıp yedirecegim zaman bir gün önceden cıkartıyorum. 10 günlük avokado var dolapta belkide 14, hala olgunlaşmadı😃✨
izmirlokma Bence bekletin neden acele ediyorsunuz benim oglum olmadigi zaman hemen anliyor yemiyor.. Bebeginize de olmasi gereken tadinda yedirin cabuk olmasi icin elma ile bir kese kagidina sarip bekletebilirsiniz..