MiniKaya Geceleri saat başı kalkıyor gündüzde uyanmıyor 😀 3 aylık bu arada sabah 8 buçuk akşam 10 yatar gündüz uyutmim gece uyusun diyorum ama yok kıyamet kopuyor uykusunda bile uyanmamak için ağlıyor 😀