Canim anneler 14 aylik bebegim var. aventin natural biberon emziginin 3 delikli olanini kullaniyoruz. Acaba 6+ 4 delikliye gecsek mi? Hizli akis yaziyor ama bilemedim. 3+ 3 delikli olan damak yapisini filan bozar mi? Yardimci olursaniz cok sevinirim.