Tasbebek_ düzen için kreş müdürü haklı, cunku bende çalıştım o grup sabah 12 ye kadar çogu etkinligi falan yapmış oluyor ogleden sonra bizim programda 1 3 arası uyku, 3. 3.30 toparlanma uyku sonrası giyinme temizlik, sonra ikindi kahvaltısı eve gidiş var. Bence uyku düzenini değiştirin bebeginizin erken uyutun, öglen giderse hiç anlamı kalmaz