Merhaba sevgili annelerim.4,5 aylık oğlum var sağlık ocağının verdiği kan damlasını kullanıyoruz fakat memnun değiliz.Pişik,aşırı huysuzluk,uyku problemi yaptı biz de ve gerçekten zor zamanlar yaşıyoruz.Sizlere sorum şu aslında doktorumuz bestiron önerdi fakat bazı doktorlar da ferrum öneriyor hangisini alsam bilmiyorum,aranızda ikisini de kullanıp deneyimleyen var mı acaba ?