Dogamm Bebeğim 4ay 10 günlük uykuya geçişi malesef zor oluyor. Atak dönemlerimizi ağlama krizleriyle geçirdik ve o sürede malesef battaniyeyle sallanarak sakinleşip uyuyakalıyordu sadece. Şimdi biraz biraz ayakta sallamakta işe yarar oldu ama bunu da unutturmam gerektiğinin farkındayım. 6 aydan sonra gittikçe zorlaşacak çünkü. Eşim yurtdışında olduğundan annem evine gittiğinde evde yalnız kalmaya başlayacağım ve uykuya geçişini ve saatlerini düzene almalıyım. Sizlerin ne durumda olduğunuzu merak ediyorum. Bütün uykular bebişlerin olsun🥰
Wrw Benim oğlum sallanmadan uyuyor ama malesef memede yada yalancı memeyle ben yanına yatınca uyuyo gecede sürekli uyanıyo bazen uyanıp uyumuyo destekli uyuduğu için böyle sanırım 6ay16günlük
Dogamm Wrw uykuya geçişi bir çok yönteme göre daha az yorucu ama sürekli uyanması kötüymüş. Hep mi böyleydi yoksa bir süreç olabilir düzelir tekrar inşallah😊