Kizlar merhaba 10 ay oldu dogum kilolarim hala benimle. Aktif Emzirme yapamadim veremedim. Metobolizmam hic bir zaman cok hizli degildi. Ama kiloluda degildim. . Simdi vermem gereken kilolar var. Spor yapiyordum 4 kilo kadar verdim. Ama sagligim el vermiyor. Cesitli rahatsizliklarim var. Yaptigim spor agir geliyor rahatsizliklarim tetikleniyor. Dengeli besleniyorum ama bu yeterli gelmiyor tek basina. Bana zarar vermeyecek tek spor yuruyus. Yani oyle umuyorum. Dengeli beslenme ve yuruyus ile kilolardan kurtulabilirmiyim? Deneyip basari saglayaniniz var mi? Kendini ac birakip verilen kilolari saglikli bulmuyorum cunku.