Kiziveannesii benımde vestel 8 kılo diger esyalarımda vestel şansıma çamaşır ve bulaşık makınasından hiç memnun değilim renklılerde hep leke kalıyo cıkmıyo cagrıyıruz deterjandan dıyolar perwoll kullanıyodum arıel kullan dediler ariele donduk az koy dedıler hep bı bahanelerı var