tlynlll Nurnurr bizim meme reddi 1 aylıkken başladı ben sürekli sağarak verdim 🤦🏽♀️ O da hep 40 50 çıkıyor ☹️ Mamayı içsin istiyorum onu da az içince o yüzden sıkıntı olur mu acaba diyorum
Nurnurr tlynlll bende biraz sağıp verdim ama doktorda sağınca az çıkar dedi emdiği zaman daha fazla süt çekiyormus. Uykusu geldiğinde yada uyurken emzirmeye çalışıyorum 🤦🏻♀️ Mamayıda kaşıkla vermeyi denedin mi bende bazen sütü kaşıkla veriyorum🤷🏻♀️
tlynlll Nurnurr kaşık 1 kere denedim yutmasını beceremedi tabi o zaman 3 aylıktı korktum bi daha da vermedim