Annebebek58 regli olunca azalıyor bir hafta öyle az oluyor öncesine hiç dikkat etmedim. Ama benim kızım şuan 19 aylık ek gıda aldığı icin cok problem olmuyor 7 aylıkken ilk reglimi olmuştum o zaman baya endişe ediyordum doymuyor diye cunku mama ve biberon almayan Bi bebek. Ama el gıdayla bir şekilde bir haftayı idare edebilirsiniz üzülmeyin ❤️