biryavuzkusu
Kızlar bebeğim çok kusuyor. Fışkırır tarzda değil çok nadir öyle fışkırtarak kusar. Ama bu ay hiç kilo almamış. Kusmasına bağlıyorum. Önceden akşamları bir sefer mama verirdim. Doktor randevusundan sonra günde 3 defaya çıkardım. Doktor gaviscon verdi. Mama ile birlikte veriyorum. Ama mama mı yaptı gaviscon mu yaptı bilmiyorum kakası katılaştı ve yaparken zorlanıyor. Acaba gavisconu kullanmayıp bebelac ın o gıda takviyesinimi alsam sizce hangisi daha mantıklı? Mememi çok emmiyor sinirleniyor sürekli anlamıyorum. Mama versemmi vermesem mi vermediğimde aç kalıyor galiba çok ağlıyor. Kafayı yemek üzereyim 5 gündür.