Eminerd biz memnunuz 5 aylikken yatirir pozisyonda kullaniyorduk 6 aydan sonra dik konuma getirdik disari izleyerek yolculuk yapiyoruz simdi 10 ayligiz. Ic malzemesi yumusak rahatsiz etmiyor konforlu. Arka baglantisinida yaptirdik guvenligi icin. Isofiks bana tek basina guvenli gelmiyor bilmiyorum..