Ays__sse kaymakliekmekkadayifi ay evet pamuklaniyor , bandaji çıkarınca hemen nemli.bi krem sur bolca . Yaraya değil de kenarlarına bantin geldigi yerlere
Bensum kaymakliekmekkadayifi benim 1 hafta sonra çıkardılar hemen batikon sürdüler steril bezle örttüler sabaha kadar bez kalsın iki gün sonra da banyo yapabilirsin demişlerdi.. ama ilk doğumda 1 hafta sonra çıkardı batikon falan da sürmemişlerdi
Alptugmomy Kesinlikle çıkınca uzaktan fön makinesiyle kurula ki ıslak kalmasın canım enfeksiyon kapmasın diye de dikişin üstüne ufacık tek sefer bi batikonla geç tamamdır 😉
Burcinisp kaymakliekmekkadayifi benim bandajım cıktı banyo yaptım. Sıkıntılı bi durum yok merak etmeyin