Herkese merhaba 7 aylık oğlum var avent ultra Air emzik alıyordu 6 18 ay emziğe geçmek istedik ve bu 6 18 emziği asla almıyor ve bunun üzerine 0-6 ay emziği de artık almıyor ağzını kilit yapıyor normalde emzikle uyurdu şimdi emzik almadığı için yarım saatte bir çığlık çığlığa uyanıyor ve asla emzik almayıp ağzını kilit yapıp emmek istiyor emzik almadığı için emzirmek zorunda kalıyorum fikri olan var mı