Annebebek58 tabiki , ebatlar damla kullanmıştım bi artış sağlamadı bıraktım, Humana stil tea içtim hala ara ara canım tatlı çektiğinde içerim oğlum 6,5 aylık sütümü attırıyor bey olarak söyleyebilirim, ayrıca solgar brewer yeast b12 içiyorum 3. Şişedeyim oldukça artırıyor sütü ☺️