Merhabalar dogum yapalımız 9ay oldu nerdeyse bebişimiz 7 aylıkken adet oldum bi kere daha sonra ki ay olmam gerekken 50 gün oldu hala adet olmadım hep bi sancı agrı kan testi yaptrdm hamilelik yok sezaryen doğum yaptım sizde böyle bi sıkıntı yaşadınız mı acaba bilgisi olanlar fikir verebilirmi