yigitinannesiiii Kızlar 4. Ay atağınız nasıl geçti benimki berbatti 😧 bide en zoru 4. Ay atağımı daha zoru varmi ? ☹️ Eşim görevde temmuzda gelecek tek basıma zorlanıyorum 🥲
HeartShapedGlasses yigitinannesiiii bizimkinin 24.günü. 10 gün kaldı bitmesine son 5 gündür falan gece uykularında bozulma oldu sık sık uyanıyor ama onun öncesinde hiçbir farklılık olmamıştı. Her bebek aynı geçirmiyor bence.
Ziyangil yigitinannesiiii benim bebeğim 4. ay atağına girmedi 8 aylık suan atak denen şeyi hiç yaşamadım şuan dişi çıkıyor o zorluyor sadece