Hamza34_ [url=https://hizliresim.com/q9OiTg][img]https://i.hizliresim.com/q9OiTg.jpg[/img][/url] Yolk kesesi görebilen var mı
Gamzeli2206 Hamza34_ o kese saç gibi tel tel bişeydi yanlış hatırlamıyorsam ancak onu makineden doktor görür fotodan belli olmaz
Yadeee Hamza34_ ben göremedim ama gebelik kesesi oluşmuş şimdi sırada yolk kesesi ve bebeği görme aşamasındasınız diye biliyorum yani 1 haftaya bunların görünmesi gerek sanırım 5 haftalık daha
HeartShapedGlasses Gamzeli2206 benim ultrasonda yuvarlak bir halka vardı yolk kesesi barizdi. Burda göremedim ama en iyisini doktor bilir.
nurelem Canım ultrason da görülür eğer karından görünmüyorsa, vaginal ultrasınla daha net görülür. 5hafta 5 günlük herhalde vajinal ultrasonla baktırmanın öneriirm
Hamza34_ Normalde 7 haftalık olması lazım. 5+5 gözüküyo şuanda. Sadece kese gmrünüyo. İlk gittiğimde 5+3tü 6mmydi. 9 gün sonra gittiğimde 5+5 10mm oldu. Galiba boş gebelik