Oğlum 26 aylık ve ismiyle seslendiği de bakmıyor. Kaç defa sesleniyorum yok bakmıyor ama gel sana çizgi film acayım diyince duyuyor yada gel gidelim elimi tut diyince filan yapıyor neden böyle acaba TV telefona cok maruz kaldı şuan kestim konuşuyorum anlatıyorum kitap okuyorum oyun oynuyorum 3 gün oldu daha ama üzülüyorum da 🙏🏼🥺