Bebegm 6 ay 15 günlük 5 bucuk aylıkken tadımlara baslamıstık gayet iyiydi yiyordu sevdi cogu seyi son 1 haftadır doğru dürüst yemedi azıcık yedi azıcık attı ağzından son 3 gündür de kesinlikle ek gıdayı reddediyor ağzını kilitliyor kaşığı görünce ağzına besin gelirse anında diliyle atıyor dışarı cok moralim bozuk ya varmı böyle başına gelen artk hep böyle mi olacak 3 gündğr hiç bişey yemiyor tamam anne sütü alıyor ama zaten calısmaya baslayacagm ek gıdayı reddederse napıcam bilmiyorum ne güzel yiyordu etraftan duyuyorum herkesınkı yıyor gayet iyi benm bebegm mnıye boyle yapıyor o yemeyınce bende istemiyorum hic yemsk psikolojim bozuldu artık ya nasıl geçirebilirm bi öneri bişey verirmisniz istediği şeyleri yapıyorum ağzıyle ittirince zorlamıyorum önüne koydum kendi yesin diye oda yok hic bir sekilde kabul etmiyor