Benim bebeğimin ilk topuk kanı alindiginda kistik fibröz yüksek çıkmıştı ikinci kanda değerler normaldi ama bebeğim akciger enfeksiyonu geçirdi ve göğsünde sürekli hırıltı var doktora götürdük kanları akciğer filmi istendi yatırdılar enfeksiyondan dolayı doktor iyi deyip eve gönderdi ama göğsündeki hırıltı devam ediyor ve alnındaki teri tuzlu lütfen yazın normal mi acaba🙏😔