Nilkus Merhaba hanımlar. Aşı olmayı düşünüyorum.10 aylık bebeğim var emziriyorum. Sağlıkçıyım. Aranızda emzirrken aşı olan sağlıkçı anneler varmı.
Hunilianne Nilkus dün bi yazı gördüm anne sütüne antikorlar geçmiş araştırma yapmışlar. Benim bile olasım geldi 🙃
Bng Nilkus aynı sorunun cevabını ben de arıyorum.öğretmenim.bebeğim 10,5 aylık.aşı olmak istiyorum ama emzirirken nasıl olur bilemedim. aile hekimimiz olabilirsin dedi ama bazı yerlerde hamilelrr ve emzirmeler için elde veri yok diye okudum.
BeybininAnasi Nilkus bizim çocuk doktorumuz ve kadın doğumcum onay verdi. Ben inşallah sıra gelince yaptırıcam. İsrailde son yapılan araştırmalarda antikorların süte geçtiği ve bu antikorların bebek için yeterli korumayı sağladığı tespit edilmiş. Ben de çok şüpheliydim ama şu an sabırsızlıkla bekliyorum sıram gelsin diye
Mucizeemmmmm cilginanneogul merhaba alı olmuştunuz bş yan etki falan oldu mu? Memnun kaldınız mı aşıdan ?
cilginanneogul Mucizeemmmmm Bi yan etkisini görmedim ben çok şükür çok memnunum ve içim çok rahat çünkü anne sütüne geçen antikorlar bebeği de koruyor bu sayede bebeğim de bu hastalıktan en az benim kadar korunmuş olacak 💓
zynpduru021 cilginanneogul benimde bebeğim 1 aylık emziriyorum çok tereddüt ediyorum aşı yaptırmalı mıyım😒 sizin bebekte sıkıntı oldumu?
cilginanneogul zynpduru021 Bn kimseye yaptır veya yaptırma diyemem herkesin kendi kararı sonuçta. Benim bebeğimde hiçbir sıkıntı çıkmadı çok şükür