Benim baya baya ağrım olduğu için 2 gün sonra duş alabildim oturmadan ayakta ve eşim sağolsun yardımcı oldu tabi su geçirmez bantlardan takmıstık duştan sonra baya da rahatlamıştım korkulacak bişey yokmuş valla bende baya korkuyordum inan üstünden yük gidiyor mutlaka gir ama tek girme bence ne olur ne olmaz yanında ya eşin yada annen falan olsun herhangi bi olumsuz durumda yardımcı olmak adına 😉 sonrasında da mutlaka uzaktan fönle kurut ki kuru kalsın mikrop kapmasın ve kuru olunca daha hızlı iyileşiyo 😉