Zeynep_AlyaninAnnesi sezeryan oldum ertesi gün hastanede ayağa kalkınca çok kanamam oldu. Üzerim battı. O gün hasta bakıcılar beni yıkadı, sonra eve geldim evde de ablam yıkadı saolsun. Ertesi gün kendim de duş aldım yani hemen hemen her gün yıkandım hiçbir sorun olmadı. Yıkan sende çok iyi geliyor. Zaten lohusalıkta çok fazla terleme olduğu İçin yıkanman rahatlatıyor.