Bebeğim akşam 10 gibi uyuyor.gece 4e kadar kesintisiz böyle.sonra emmek için kendi rutin bir şekilde bu saatte uyanıyor.emziriyorum tekrar uyuyor.saat 7de tekrar uyanıyor ve bir daha uyumuyor.gün içinde emerken 10dk kadar uyuyor okadar.Gündüz uyumaması normal mi acaba.gece uyuması yetiyormu ona.aynı durumda olan varmı güzel anneler🌸😒