momyshark1 15 martta 17 ay oluyoruz :) dişler yüzünden yemek yemekte zorlanıyor ama yemek esnasında onu oyalaya oyalaya yada parka götürüp orda yediriyorum o şekilde çok şükür yiyor ☺️ Gece diş ağrısı varsa kalkıyor bu yüzden yatmadan önce dolven ve tetagil sürüyorum. Bu şekilde çoğu zaman kesintisiz tek uyku yapıyor. Kilomuz 12 ye yakın boy 80 cm☺️ Anne , nenne , baba, dede, teyze, meme, mamma, al, çiş, diş, muz (muu diyor), nay nay, ummah , aaa aaaa (kaka anlamında) , wuu (süpürge sesi anlamında), hın hın. Şuan aklıma gelen söylediği kelimeler bunlar :) biz de de durum aynı istediği bir şeyi vermezsek yada elinden bir şeyi alsak kendini yerlere atıyor elinde bir şey varsa fırlatıyor, bize vuruyor. Bu gibi durumlarda kendi haline bırakıyorum :) bu arada tv izletmiyorum ama bazen yemek esnalarında çocuk şarkılarını açıyorum 15 -20 dk. Akşam 9-10 gibi uyur sabah 8 gibi kalkar. Öğlen 12 buçuk gibi uyur 3 gibi kalkar. abur çubur vermiyorum ama bazen ben yerken görürse ağzına değdiriyorum gönlü kalmasın diye. Tek yediği abur cubur bebe bisküvüsüdür😀 çok seviyor onuda 😃