Sezeryan ile doğum yaptığım için 3 gün sütüm gelmedi mama verdik ve sonra alıştı. Memeden az süt geliyor diye biberon gibi değil diye ağlıyordu sürekli biz şöyle yaptık. Sağdığımız sütleri bir fincana koyduk memedeyken kaşıkla biraz biraz memeye döktük böyle böyle alıştı çok geliyomuş gibi yaptık yani