Merhaba sevgili anneler, bebeğimi sadece mama ile besliyorum, süt ve çoklu besin alerjimiz var. Alerji seviyesi çok yüksek olmadığı için Relactaz damla ve aptamil prosyneo ile devam ediyoruz. Bebeğim 2 aylık ve 4 kilo. Doğum kilosu ise 2895. Sizlere danışmak istediğim konu mama. Daha evvel aptamil marka mamanon çok gaz yaptığını okumuştum. Bebeğim zaten alerjik ve yeterince gaz kolik bir bebek. Bu mama da etkili oluyor mudur? Gün içerisinde bir kaç kez 15 damla olarak sab simplex damla veriyorum gazı için, ayrıca 24 saatte bir de kakasını yapıyor. Hala çok sancılı ve sıkıntılı. Sizler hangi marka mamaları tercih ediyorsunuz ve tercih etmenizdeki sebep nedir? Daha besleyici, az alerjen ve mümkün olduğunca gaz seviyesini en aza indiren mamalar nedir? Fikir verirseniz çok sevinirim, yakın zaman da doktor kontrolümüz var bilgileri ona da iletip en iyi mamayı kullanmayı istiyorum🌸