Kizlar, canım analar. Bebeğim 6ay21gunluk bir tosbis. Sağa sola dönüyor fakat tam tur donemiyor. Yüz üstü donemiyor. Ama oturttugumda uzuuunca süre kenarlarına yastık koymadan sert zeminde oturabiliyor. Endişelenmelimiyim. Her çocuk farklıdır biliyorum ama içime de kurtçuk düşmüyor değil.
Dipnot: bebem yüz üstü durmayı hiç mi hic sevmiyor. Ama başını güzel kaldırıyor, kolları üstünde durabiliyor. Sevmemesine rağmen her gün yere indiriyorum yuvarliyorum ama çok sıkılıyo.
⭐ üşengeç bebe yapmışım 🤣