TugceNur Bebeğim 3 aylık doğduğundan beri 3 ayrı doktor değiştirdim . En son kendi çocukluk doktorum Ali Çil bey de karar kıldım . Tammed hastanesinde çalışıyor . Çok ilgili sakince sorularıma cevap veriyor . Elimde hep aklımdaki soruların olduğu notlarımla gidiyorum tek tek cevaplıyor . Düşünün benim de doktorumdu o yüzden tecrübesine güveniyorum . Sadece yeri bize çok ters ben fıstıklıkta oturuyorum . Tammed çarşıda . Ama yine de gidiyorum kontrollere . Eve yakın diye Anka hastanesindeki doktora da gitmeyi düşündüm ama daha fırsat olmadı. Anka’ya giden varsa yorum yazarsa sevinirim