Arassbusss Herkese merhaba kizlar doğum sonrası adet döngünüz nasıl oldu kaç günde bi olmaya başladınız acaba düzenli miydi
Alikus Arassbusss ben doğumdan iki ay sonra iki kez oldum ilki aşırı çok oldu ve uzun sürdü. İkincisi normaldi. Şimdi üzerinden iki ay geçti ama olmadım 🥴 geriliyorum iyice 😭
Emelzy Arassbusss ben Kırkımın içinde oldum son 3 gün kala sonra 1 buçuk ay kadar olmadım bekliyorum şimdi tekrar ne zaman olurum diye
Kumsal123 Arassbusss doğumdan 2ay sonra oldum 1 kez 2 gün sürdü birdahada olmadım üzerinden 2 ay geçti çok stresleyim ya bişey olursa diye 🤦♀️
Nur98 İlk dogumumda 6.7 aylıkken oldum ve düzenli devam etti ikincisinde 10 aylıkken oldum şuan 11 aylık olmadım cok stresliyim 🙈🙈🙈🙈🙈
Arassbusss Nur98 test yapmaya bile korkuyorum şuan eşim dedi test alayım elim ayağım dolandı birbirine sanırım o sonucu beklerken kalpten giderim 🙈😃
Esraliii 5.buçuk aylıkken ilk adetimi oldum ikincisi de düzenliydi 1 aydır geçikti . Test yaptım negatif çıktı 10 dakika sonra çöpe atmak için aldım silik çizgi olmuştu 3 gün sonra tekrar test yaptım negatif çıktı . Hala beklemedeyim
Gazmelioglus Benimde 2 ay oldu bu ay olmadı ama stres fln bişi yok şükür :) gebelikte yok oğlum yanımda yokken bebek War War diye kafaya takıyodum oda uzuyodu :)) şimdi şükür oğlum yanidma uzasada olur fark etmez bana 😁😁☺️