Sezenkumsal92 Yaptirdiysaniz kaç yaşında yaptırdınız , oğlum ayda bir düzenli ateşli boğaz enfeksiyonu yaşıyor pfaba hastası şuan 26 aylık amaliyat ne zman yaptirmaliyim yaptıranlar varmı bilgilendirirmisiniz
Fatmanurr Sezenkumsal92 benim Yeğenim geçen sene oldu 3 yaşını doldurmak üzereydi diye hatırlıyorum. Diğer yeğenimde haftaya olacak oda 4 yaşına girmek üzere..
Elmalipankek Sezenkumsal92 bademcik çok çok önemli bir organ Instagram’da sağlıkçı bir anne ve Gluten siz dünya postlarınn okur musunuz
Olric11 Sezenkumsal92 30 yaşındayım bende de tonsillit sorunu var aldırmak istedim doktorum bademcik tüm mikropları orda toplar ciğerlere inmesini engeller demişti bende aldırmaktan vazgeçtim. SiZin doktorunuz ameliyat mı önerdi acaba ?
Sezenkumsal92 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi devamli ayni DR. Gidemiyorum malesef farklı farklı olduğu için teşhis bile konulmadı doğru düzgün herkes başından atıyor gbi netten araştırmalarıma gör 3 .yaş dan snrasi yapılır yazıyor ama buraya sorayım dedim ..
Sezenkumsal92 Elmalipankek bademcik eğer hastalıgi çok sk yapıyorsa aldirilmali ben her ay 40 derece ateşler içinde yanıyor oğlum ve onu öyle gormek istemiyorum bn de 12 yaşında bademcik ve geniz eti amaliyati oldum hasta olurum ama asla ateşlenmedim ağzım yara olur bn de çok sk hasta olan biriydim ve gerçekten memnunun iyikide olmusum
Elmalipankek Sezenkumsal92 siz bilirsiniz ama önce alerjen var mı ona baktırın isterseniz ne yazıkki sağlık konusunda herkes sizin kadar şanslı olamayabilir keza yaradılışımızda var boşuna değildir.
Elmalipankek Sezenkumsal92 çok zor bir durum anne için bir sre süt ürünleri tüketmeyşn isterseniz fark olır mu gözlemleyin kuzuya da geçmiş olsun çok
Sezenkumsal92 Olric11 çocuğuma onermedi bnde çocukluğumda çok sk hasta olduğum için Dr. Amaliyat eddi ve ben kendime iyikide olmusum diyorum hasta eden bademcik aldirilmali bnce her ay çocuk mahvoluyor
Olric11 Sezenkumsal92 siz bilirsiniz bademcik sıkıntılı benim bir tutarsa 12 tane iğne yemeden düzelmem. Çok geçmiş olsun
elmaliturtam Sezenkumsal92 ilk çocuğuma 9 yaşında yaptırdım hep hasta idi zaten alerjik bir çocuktu bir de sürekli bademcik iltihabı oluyordu artık antibiyotikten başka bir şey tüketmez olmuştu iyi ki yaptırmışım diyorum çok şükür İnan 11 yaşına geldi bir kere hastalanmadı
Sezenkumsal92 Olric11 evet cnm bnde öyleydim gerçekten çocukken igne yemekten bacağımda çukur oluşmuş düşünün bn oldum ve kurtuldum
Sezenkumsal92 elmaliturtam amin cnm amin hiç sorma eşim artık Dr. Gitmek istemiyor resmen inat ediyor bu yüzden kavga ediyoruz hiç bişi yapmıyorlar diye 40 dereceyi geçti dun gece çok zor