Kızım 1 yaş 11 günlük dün akşam 8 civarı ateşi çıktı. Daha öncesinde de kafasında ateş olduğunu hissetmiştim calpol vermiştim. Gayet enerjikti oyun falan oynadık. Ateşi çıktı duş aldırdık yattı 2 saat sonra baktım 38.5 tekrar duş aldırdık tek zıbın giydirdim. Son 1 haftadırda gece uyumuyordu ağlıyordu mızmızlanıyordu dişten mi Aceba dolven calpol dönüşümlü kullanıyorum. Bi düşüyor bi yükseliyor şuan ölçtüm 37.5 😥😥