3 ay 11 günlük bebeğim. Bu zamana kadar hep emzirip pış pış yapıp uyutuyordum son 2 haftadır huy değiştirmişti perişandım ama idare ediyordum bugun bi başkaydı mecbur kaldım başka çare kalmamıştı nedense sallamaktan hep kaçtım. Ama buyun mecbur ayağımda salladım hemen uyudu. Sizce alışır mı ve gece de ister mi ? böyle sallamaya devam etsem tecrübelerinizden faydalanmak isterim