Mom081 kesinlikle canım verme bak çocuğa yazık sen ne verirsen yicektir bebeğin fazla veriyorsun. Ben düzenli emzirmedim Allah var ama çokta vermedim. Bebeğim her istediğinde veriyordum memeyi kendi bırakıyordu doyunca. Ama biberonu sürekli geldiği için emiyor