SedaKara Arkadaşlar benim bebegim 4.5 aylik dogdugumuzdan beri kakasini ilaç içmeden yapamiyo kabızda değil ishal olmuş gibi yapıyor kakasini doktor ilacını değiştirdi bu sefer bakalım bu iyi gelecek mi diye böyle bişeyle karşılaşan varmı acaba