2.5 aylıkken yani geçen ay yaptırdık bizde. 6 aydan kucuklere lokal anestezi oluyormuş bizimki de öyle oldu. Klasik dikişli yöntemle oldu. Yarım saat falan sürdu uyuşturma + , ameliyat. Anestezi iğnesi yapılırken ağladı bı 3-5 dk ama sonrasında hiç aglamadi. İlk ciste ve ilk gün huzursuz olur diye okumustum daha önce yaptıranlar öyle demiş. Ama ne ilk gün ne de ilk ciste falan aglamadi. Gece falanda normal uyudu. Ağrısı olursa calpol verirsin demişti doktorumuz ama onu bile vermedik çünkü ağrısı olmadı sanırım yani ekstra bı ağlama falan olmadı
Doktor sabah akşam fucidin krem sürün dedi. Ve karton bardak koyduk bizde, pipi beze yapışmasın diye. 2. Günden itibaren de her alt acisimda kantaron yağı Damlattim orasina. 3. Güne ameliyat yerinin kırmıziligi falan kalmamıştı. Yani özetle küçük oldukları için kolay geçiyor korkmayın. Sizinki ayaklandigi için hareketten dolayı biraz zorlanabilir belki ama oda ilk gum belki. Çok hızlı iyilesiyorlsr gerçekten.